Hjemmelaget te ♡

hjemmelaget te på 123.

Jeg velger og skrive det om da jeg mistet innholdet i den gamle bloggen

Uansett, så  Istedenfor te poser fra butikken, lager jeg min egen te ( super god for og rense kroppen )

Jeg bruker:

  • kraft fra sitron.
  • Nellik
  • Laurbærblad
  • Naturlig honning
  • Anis stjerner

 

Husk og stoppe vannet rett før det koker, slik at det bare varmes ..

( slik en god te kjenner ville gjort )

 

En god og Sunn blanding som jeg vil anbefale.

 

God kveld fine ♡

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg