Å herre Gud

ALTSÅ UNNSKYLD MEG
Det blir feil og klage til kun oss damer fordi dette kan jo skje de fleste av oss uansett kjønn eller legning.
Men jeg er så dritt lei av komadoer hvor jeg føler meg tvungen til og gjøre noe for motparten .. og jeg tenker i mitt stille sinn at det kan du for faen gå og ordne selv. Jeg syntes derimot det er hyggelig og glede og gjøre noe fint for noen om jeg får gjøre det i mitt tempo, og når det passer meg.

Jeg har vært i forskjellige type forrhold tidligere og lært meg hva jeg tåler og ikke..
Det har vært  forhold hvor mann er mann og kvinnen skal holde huset rent, se bra ut og rett og slett tilfredstille mannen
jeg har også vært i forhold hvor ting har vært annerledes .
men det er jo en grunn til at de er slutt.. Ikke sant !?
jeg orker ikke forholde meg til kommandoer hvor jeg føler meg tvungen til og gjøre som motparten ber om.
 det våkner en liten ….. i meg ( mye pga minner om dårlig behandlig fra tildligere forhold ) så jeg har kort lunte for den slags i dag.

Jeg er født og oppvokst med

Kunne du…. ?
har du mulighet til og … ?
Kan du være så snill  … ?
også  Takk !
Det er ikke den type kommunikasjon/ kommandering jeg har vært utsatt for i senere alder ..
Det er da ikke Greit 
i mitt tilfelle er dette en mann som jeg opplever føler behov for at jeg gjør slike ting eller bare rett og slett være med på hans ideer så snart han ønsker det.
for meg blir det frekt, og også for dumt
jeg skal ikke gå i detaljer i min sitausjon nå, men det blir som om dere har begge vært og bært ved og akuratt satt dere ned for en pause, også får du beskjed om og gå og hente et lass til .
 Ikke kan du…men
” GÅ og hent et lass til ! “
hva er grunnlaget for og kommandere et annet mennesket på slikt vis ?
  • er det mangel på kommunikasjons evnen?
  • makt / kontroll behov ?
  • er det meg og mitt syn på dette som er opplært FOR høffelig Og kansje burde finne meg i det ?
Uansett grunn, håper jeg at jeg klarer og unngå og havne i slikt forhold , for egen lykke og frihet skyld.

Takk.

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg