ALENETID MED TÅRER I ØYNE

Hei fine ♡ jeg fikk plutselig hele dagen for meg selv og kjente at nå vil jeg bare skrive ned det jeg har på hjertet.

Jeg kjenner meg rar, nesten uvell selv jeg vet C er i trygge hender, hun er med moffa og toffa på besøk til follvik dyrepark, og koser seg trolig nokk såpass at hun ikke vil hjem igjen.. hehe men det som er så rart er at jeg syntes det er Kjempe uvandt og være alene, eller rett og slett ha dagen til meg selv.

(Moffa og toffa er besteforeldrene hennes )

Det og bruke tid alene ville jeg kansje øvd på mer om pappaen til c var i livet hennes og vi delte opp dagene annerledes enn hva jeg har gjort nå. Så Puh.. Da sitter jeg her da og skriver med dere og føler meg skikkelig dust alene hahaha

Samme følelsen fikk jeg faktisk da jeg skulle gå på butikken mens bestemor satt og passet c noen måneder tilbake. Altså Første gangen på 1 år jeg ikke behøvde og trille vognen fremfor meg. Da følte jeg meg også rimelig teit..

Det er så rart med det, at noen dager tror man alt som trengs er en dag med hvile , eller noen som tar et stell for deg, men så sitter du der da, som jeg gjør nå og skulle nesten ønske jeg spurte om og få bli med de på tur istedenfor.. Jeg må le av meg selv. Jeg håper inderlig vi er fler aleneforeldre som kjenner seg igjen.

Og ja jeg vet om dette med bånd og at man ikke skal bli FOR knyttet til barna. De vokser opp og flytter ut en dag , snart nokk. Dette er jeg innforstått med , men er det mulig og føle seg såå teit da ?🤣

YES IT IS

anyway.. det jeg ville si igrunn var det at disse øyeblikkene din lille oppdager noe nytt

Peker / viser/ ler / bekrefter osv osv ..

De øyeblikkene lagrer jeg i min harddisk så godt jeg kan slik at jeg aldri skal glemme følelsen av hvor fantastisk vakkert det er og se ditt barn vokse opp.

 

Onsdags klem til alle dere og spesielt i dag dere alenemødre/fedre

Hilsen tårevåt,teit mamma

Lag en fin dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg