ANNONSE LUXPLUS

Reklame | Luxplus

Jeg har vært så heldig og få motta noen produkter fra luxplus.no

besøk hjemmesiden ved og

TRYKKE HER

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med varene og som et pluss i disse dager, blir pakken levert helt hjem. Heeelt til postkassen 👏 Medlemmer får forresten opptil hele 80% ved og melde seg inn i luxplus gjengen

Nr 1

NON – INVASINE TREATMENT ENLARGING LIPS FRA EVELINE COSMETICS

er perfekt for deg som ikke vil gjøre inngrep for større lepper, jeg har fått spørsmål som skrevet om tidligere i bloggen om jeg har gjort botox, og svaret er selvfølgelig nei fremdeles.

Step nr 1 innholder små korn som gjør at når du smører den på, stimulerer du sirkulasjonen i leppene

Jeg har brukt denne et par ganger nå og jeg merker god forskjell allerede 👏

Anbefaler den på det sterkeste, om du ønsker deg større lepper TRYKKE HER  for og handle selv

 

Nr 2

MACADAMIA OIL EXTRACT HAIR MASK

Jeg elsker den. Rett og slett

Kuren er en eksklusiv blanding av ingredienser for nytt liv til håret samt næring.

Håret virker metter etter bruk og fylt med nytt liv.

Kjøp den kjempe rimelig HER

Tommel opp.

Nr 3

UNTOLD FRA ELISABETH ARDEN

Jeg får prøve og visualisere for dere hvordan den er på lukt hehe men

Den har en voksen men myk og rund duft som varer lenge. Minner om frukt.

Det står skrevet i pakningen at

“to be beautiful is the birthright of every woman” av Elisabeth arden

Og det er nettop det den får meg til og føle

Anbefaler virkelig den om du er usikker på ditt neste parfyme kjøp, bestill den HER

Nr 4

NUXE MULTI PURPOSE DRY OLJ FACE, BODY AND HAIR.

OMG den her.. om ikke Selvbruning i seg selv er bra nok prøv med denne som et perfekt sluttresultat.

Jeg har ikke brukt den i håret, men på huden gir den et perfekt resultat og den lukter enda bedre

Og ingenting er bedre om du ikke ønsker og bruke sminke. Enn og smøre et tynt lag med den flotte saken her.. Herregud jeg elsker den.

Bestill selv HER

 

 

Tusen tusen takk til luxplus for disse deilige produktene!!

Levert helt hjem 👏

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg