BARNEHAGE BARNEHAGE BARNEHAGE

Reklame | Lappeliten

De siste ukene har jeg handlet og handlet inn for og være sikker på at lille har det hun trenger yøtil barnehage start.

Alt er markert med navnlapper fra lappeliten som er super kjekt for og holde orden på hva som er hvem sitt. Gratis frakt om du bestiller nå

Lappeliten finner du HER

Nå nærmer vi oss start og jeg tenker alt er på plass. Nå er det bare mor som må forholde seg til forandringene som skjer fremover.

Ellers kommer jeg til og bli ferdig med boken min i nærmeste fremtid ,og jeg håper håper håper dere vil lese den og at dere også gleder dere til den kommer ut. Jeg jobber fortiden med forskjellige cover jeg vil skal visualisere hva boken handler om, det syntes jeg er gøy hvis jeg får til.

Sist men ikke mist har jeg klikket hjem to kåper til C fra Burberry Kids, nesten så jeg skammer meg litt men jeg klarte virkelig ikke la det være. Gleder meg til og vise dere

Håper dere har hatt en fin sommer og er klare for barnehage og skolestart i august ♡

Varme klemmer fra oss

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg