Barnehage oppdatering

Å som tiden flyr.

Nå er min lille offisielt barnehage jente og mor er stolt. Vi har ventet spent på denne dagen alle i familien. Vi ble møtt av hyggelige og flinke ansatte i barnehagen, jeh er virkelig imponert over hvor flott den nye barnehagen er og ikke minst engasjement til ansatte.

Lille blir og gå fulltid ser det ut som så det er godt og vite at man leverer barna en plass en er trygg med 😊

Det var en liten episode hvor en dyttet borti c, men ansatt tok tak i dette med en gang og saken løste seg fint.

Jeg har vært i tenkeboksen rundt dette og spesielt sa jeg vet at min lille er forsiktig av seg. Hun er typen som deler bort maten sin, og gjerne låner bort lekene sine. Mammahjertet gjør vondt da hun ikke blir møtt med det samme, men heldigvis for ansvarlige ansatte kan mor slappe av ♡

Flott første dag i barnehagen 👏

3 kommentarer
      1. Jeg byttet fordi jeg fikk en så utrolig fin følelse i den nye barnehagen. Og vi var heldige og ble tilbudt den siste plassen de hadde.

        C går nå i en ny , flott barnehage og jeg er trygg i valget jeg gjorde der.
        Hovenga er sikkert en grei plass også, men smak og behag.

        Klem til deg ♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg