Barnehage plass

Hei fine ♡

Jeg må først begynne med at jeg beklager for at jeg ikke blogger hver dag lengere , men jeg skal prøve og bli flinkere. Grunnen til et er at jeg er oppatt med instgram / samarbeid og har vært på forskjellige møter allerede ang barnehage til constanse fra høsten av.

Jeg besøkte den barnehagen hun har fått plass i går , men følte ikke det var rett for henne, og sto på i hele går for og finne annen mulighet ♡ og tror dere ikke den dukket opp ?? En kjempe fin ny barnehage åpner i august hvor de hadde en ledig plass igjen 👏👏 jeg er så happy.

Jeg ble bedt på omvisning der i dag og Gud for en flott plass, dermed er lillegull flyttet til en fantastisk ny barnehage slik at mor kan senke skuldrene og hvile med det. Hehe… det er mange ting som skal på plass og nå føler jeg endelig at jeg får endene til og møtes og jeg er stolt over valgene jeg tar ♡ dwt er en god følelse!

Så..

I morgen har jeg finaly timeavtale med neglene og jeg gleder meg.

Jeg går til mitt lille spa og gjør dem der ♡

Følg med på instagram @se_helene for daglige oppdateringer ♡

Ha en fin kveld vakre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg