Barnehage start

Reklame | Skomami

Det er ikke første og heller ikke siste innlegget jeg kommer til og skrive ang barnehage start, for fytti rakkern og mye som skal på plass.

Jeg er sjele glad jeg allerede for 2 uker siden begynte og se over hva vi har, og hva vi mangler.

Jeg må le av meg selv,  for i dag handlet jeg inn 3 par sko hvordav 2 av disse er tøfler til bruk i barnehagen 🤣 for og ikke snakke om hva hun har fra før.

Superfit tøflene ble jeg anbefalte og jeg falt pladask for enhjørning motivet så disse måtte vi rett og slett bare ha.

Div superfit finner du bla  HER

Eller så må jeg ærlig si jeg sverger til kavat og fant de søteste rosa tøfflene til jenta mi.

Jeg regner med det blir aktuelt og bytte dem ut etter noen måneder tid, allikevel. Så nå har vi

Det Siste parret jeg kom over i dag er mer hverdags sko fra Ecco,  også et favoritt merke og jeg kjøper de ofte til meg selv også ♡ av fler grunner. Hovedgrunnen er komfort siden de leverer sømløse sko som er meget behagelig og bruke for en ømfintlig fot.

Tips til diabetikere : for og unngå press og vonter i foten. Se etter sømløse sko neste gang du handler ♡

Mer om barnehage start kommer jeg garantert til og skrive mer om senere ♡

 

Jeg hadde en litt vond opplevelse hjemme her i dag, og jeg vet at barn en barn. Jeg vil ikke gå i detaljer men nå vet jeg med sikkerhet at Mammahjertet også får vondt når barnet gjør det.

Fler som får testet mamma hjertet om dagen ?

Natta klem fra meg ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg