PHOTOSHOOT +BILDEDRYSS FRA BURSDAGS HELGEN

Nå legger jeg rett og slett bare ut bilder fra feiringen til c, den gikk over 2 dager og vi var innom til fotograf på selve dagen,noen  disse bildene vil komme senere 🙂

Ps: prøver og passe personvern av andre så deler mest av meg selv.

 

Det ble på søndagen gjort noe som man kaller, kake smash

Hvor bursdagsbarnet får en kake *i hennes tilfelle, fikk hun 1 stykke* der  skal hu spise som hu vil, det ble sent i seng den kvelden og jeg våknet derfor opp litt tidligere på mandagen og laget fruktfat til frokost for lille 👍

Det har jeg selv fått hver bursdag av min mor og ville videreføre tradisjonen

Dagen forsatte med shoot, før feiringen igjen, jeg fant frem noen gamle plagg, jeg selv brukte som barn og jeg handlet også inn nytt.

PÅ fanget til bestemor ❤️

Det søteste var at alle gjestene, skrev en liten hilsen på et ark, som c kan ha på rommet sitt, lenge lenge..

Tips fra meg :p

Vi gleder oss til neste feiring men nå er det Greit med litt andre farger i hjemmet igjen, det ble mye rosa 🤭

GOD kveld fininger

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg