Bleier

For ca fem år siden var jeg med søsteren min på butikken, hun var gravid og kjente 3n dame som jobbet der. Hun sa noe om bleier jeg ikke har klart og glemme. Min søster strakk seg etter libero bleiene og tenkte ikke noe mer over det før damen stoppet oss, ” vet du ” .. sier hun

Mange produsenter av bleier tilsetter bleiene et stoff som gjør at barnehuden blir avhengig og derfor sår om du igjen skulle ville bytte bleie merke, dette er for salgs triks for å lukke kunden til og kjøpe samme merke om og om igjen.

Vi ble begge litt paff, og takket selvfølgelig for opplysningen.

Da jeg gikk gravid med constanse har dette hengt over meg og jeg måå dele med det med dere.

Jeg har valgt og kjøpe “billige” bleier fra forskjellige produsenter , og også pampers.. tilogmed libero

Men det jeg gjør er at hun ikke bruker bleier fra samme produsent over lengere tid.

Hun har ikke vendt seg til noen av dem og derfor Aldri ( merk mine ord ) ALDRI  vært rød eller sår i stumpen ♡

Bare et tips fra en mor til en annen.

 

2 kommentarer
    1. Hahha, morsomste æ har lest noen gang. Vi bruke kun libero bleie, frøkna har aldri vært rød i rumpa. Og blir ikke rød hvis vi må bruke andre merker

      1. Så bra. Det er skjedd desverre med en av deres bleier. Godt det gikk fint med deres jente 🙂 amen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg