Boken min er snart ferdig.

Reklame | Egen bok

Å hjelpes meg.. Jeg hadde ikke tenkt og si noe om dette før jeg satt med et ferdig produkt. Kansje ikke da en gang hadde jeg tenkt og fortelle om dette her.

Men etter 2 år begynner jeg og se slutten av boken jeg skriver ..og nei! Det er ikke en typisk blogger bok som handler om livet mitt.

Men en bok som jeg tror mange vil dra nytte av og lese enten du søker hjelp, eller bare vil lære noe nytt.

Jeg er kjempe stolt over hvor langt jeg er kommet og over hva jeg har fått til de siste årene

Jeg ville bare si noe om det.

Jeg håper noen av dere får lyst til og lese boken når den er ferdig 😘

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg