Burberry og intervju med avis

Jeg har altså fått så dilla på burberry produktene at jeg laget en liten shot med det siste innkjøpet. Keg elsker ikke bare mønsteret men uttegningene og detaljene. Kvaliteten er uten om det vanlige

jeg var innom butikken deres som ligger i side gaten til Karl Johan sist jeg var i Oslo. Både butikken og ansatte var imponerende å jeg gleder meg til og komme igjen

fortiden handler jeg mest på nett da jeg ikke syntes så mye om utvalget i denne lille byen ( uten om da jeg handler lokalt så klart for støtte i denne vanskelige tiden )

Jeg venter bukse og litt annet div hjem i posten så følg med videre.

Foresten ble jeg intervjuet i en lokal avis i dag.
både i dag og forrige uke har jeg snakket med journalisten og det publiseres i kveld via nettsiden å kommer i avisen i morgen. Det er så moro for oss.
hun ville legge vekt på folk som fikk det det. Og fokuserte på bloggen og Instagram som jeg bruker aktivt 😊 veldig hyggelig hvis dere vil ekke det ut i Porsgrunns dagblad (PD) jeg gleder meg over muligheten. Og som jeg sier til henne også, jeg kommer aldri til og slutte og publisere og aktivere leserne med innholdsrike innlegg og bilder

 

Stor natta klem fra c og meg

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg