Burberry

Serriøst wtf liksom.
Jeg fikk meg et sjokk her om dagen. Jeg er født og oppvokst med en mor som er frelst av burberry produkter å jeg har igrunn aldri tenkt noe spesielt over merke før jeg fikk samarbeid med Luxplus og forelsket meg i den ene parfymen. Men så ser jeg her om dagen at de gledelig legger ut en video av barn som går catwalken og den minste av de skriker i smerte eller utilfredshet. Det gjorde vondt å se.serriøst smertefullt hvordan de velger å overse følelsene til et barn for å vise et produkt i klær.
skammelig. Jæskelig og flaut!!
aldri mere bestiller jeg burberry

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg