BY TUR, ENERSOKKER OG DUPLO

jeg har skrevet om for et par dager siden  at jeg skal på en etterlengtet by tur med en veninne

constanse skal være hos tante og onkel og jeg har sett frem til dette ganske lenge , men nå da .. så sitter jeg med tvil på om jeg vil være borte fra jenta mi alikevell, jeg har mange gode grunner til og unne meg en tur på byen , men jeg har enda flere gode grunner til og være hjemme med jenta mi

jeg aner ikke hva jeg skal si til min veninne , da vi har planlagt dette i over en måned nå og vi begge har ordnet med barnepass same dagen , Noe som ALDRI skjer og om så , blir det enda 1 år til neste gang tipper jeg.

så jeg er kjempe usikker på hva som er rett og gjøre her.

jeg er 100% trygg på familien som skal passe c , og dette handler kun om min usikkerhet rundt om det er riktig eller ikke.

det er så mye som skjer hver dag nå, og jeg elsker og bare observere utviklingen hennes.

Ingen dag er den samme

 

ENER SOKKER

I går var vi flinke og gikk mellom sokkeskuffen til lille forog finne par,

*jeg må le*

det er ikke morsomste når det mangler sokker i eget skap/skuff og enda mindre er det da de forsvinner fra hennes, bittesmå enersokker, Men jobben må gjøres med gjevne mellomrom og oversikten ble mye bedre etter jobben var gjort

Før :

Etter

Det jeg ble mest overrasket over er hvor mange vi ikke fant partenern til, så idag blir det jakting etter ener sokker 🤦‍♀️

De finnes vell en plass, hehe

DUPLO

Mamma klarte ikke vente med duploen, så to pakker er åpnet allerde.

Duplo dere, er ikke bare for barn og jeg storkoser meg med barndomsminner rundt og bygge Lego.

Enda får hun mer enn nok gaver til jul, så det er ikke slik at vi har åpnet nå og at det ikke blir gaver under treet altså 🌲

GOD FØRJULSTID TIL DERE 🎅

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg