BY TUR OG INNKJØP

Reklame | NELLY

I går dro vi til byen for og møte oldemor til lunsj. Det er utrolig hvor spreke mine besteforeldre er og de er veldig aktive alle sammen for og få være med constanse, noe jeg setter enormt pris på ❤️
Og jeg fikk handlet litt etter lunsj.
C har begynnt og spise litt selv, ikke grøt selvfølgelig men brødsmuler og lignende og jeg har vært på let etter hel smekke med armer.
3 for 2 på kid forresten.
Det ble kjøpt inn litt klær, ny mobil, selfie lys og smekke til c
Bildene ble mye tydligere etter jeg fikk lyset, og jeg venter også på nytt kamera i posten, som blir spennende og prøve ut, når det kommer 🙂
Kjøpte også to kjoler fra Nelly. Samt noen ekser med duplo i julegaver til de minste 👏
Jeg legger med innkjøp og også fra i morges
* Litt morsomt hvordan det blir når baby skal spise selv* 🤦‍♀️
Begge kjolene er fra Nelly.com og jeg har vært veldig fornøyd tidligere, og håper jeg blir det denne gangen også
Sølv kjolen finner du HER
Beige/gull kjole finner du HER
Jeg finner ikke link og er heller ikke reklame på sammevis som kjolene med Serriøstt så er det kansje det smarteste kjøpet jeg har gjort slik at c kan få øvd seg litt med maten og samtidig bevare klærne 👏
Obs: mye søl på bildet, og det ble selvsagt vasket like etter måltidet
Blåbær ungen 2019
Samsung s7 tror jeg den het, og jeg gleder meg til og se hvordan den er på bildekvalitet. De skrøt veldig av den på elkjøp, så jeg gleder meg til og prøve den.
Selfie lyset er super bra, men litt tungvindt og dra med seg, håper kameraet som er på vei i posten innfrir eller at den nye tlf lever til forventningene 🙂
Det er moro med god bildekvalitet.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg