Ferie tips ?

Aldri kunne jeg huske hvor gøy det var og bade i sjøen, jeg hadde noen få vage minner fra min tidlige alder, men i dag altså skjedde det noe med meg da jeg så hvordan C koset seg langs vann kanten. Er det mulig tenkte jeg og kunne sitte der og le og danse time etter time ( med små pauser såklart) uten og ville dra hjem igjen når vi var på fjerde time.

Jeg gjorde som enhver mor ville gjort og satte meg ned med hun og bare nøt tilværesen ☀️

Og jeg må beklage at aktiviteten ikke er like stor her inne som den var. Jeg står i mange spennende prosjekter bla et nytt samarbeid med luxplus hvor det skal lages videoer ellers er går det radig med min lille prinsesse også og jeg inviterer dere til og følge meg/oss på instagram også hvor det blir oppdatert opptil fler ganger daglig.

@se_helene

De siste dagene har også gått til planlegging av sommerferie og røper ikke alt med en gang for vi skal besøke noen plasser jeg ser for meg blir hyggelig for både mor og barn men helt garantert  skal vi sørover for og besøke dyreparken

Har dere planlagt ferie og hvor går den ?

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg