Dagen

I dag har jeg gjort noe jeg aldri har gjort før. Jeg inviterte tidligere i uken med meg hele familien ut, for og møtes. For og ta dere med er min mor og far skilt og jeg er vokst opp med to sider, hvis dere skjønner. Det har sine fordeler og ulemper.

nå som Constanse har kommet til verden syntes jeg det ville være fint om alle kunne samles til middag, altså mor sin side og far sin side.
vi har laget en felles gruppe i Messenger å alle takket i førsteomgang ja. Noe som er kjempe stas, men desverre ble det halvert ved oppmøte da noen måtte jobbe og andre ikke var i form.

Men Vi stor koste oss på Osebro i Porsgrunn.


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg