DAGEN

Ååååmg for er styr i Amerika nå. Ikke bare der men  igrunn ellers i verden også når der kommer til rasisme !! Hvorfor kan ikke mennesker godta hvordan de forskjellige ser ut !?

Jeg klarer ikke se mer nyheter..serriøst

Alle liv teller ♡

Både gårsdagen og i dag har jeg lest og lest til teoritentamen som jeg gjentatte ganger har strøket på noe så flaut

Jeg hørte en plass at 15.000 søknader til teoriprøve ,eller var det oppkjøringen er utsatt pga covid 19  og i min kommune er det fullbooket uker frem i tid. Vi må derfor reise ganske langt for og ta prøven.

Holder dere oppdatert etter vært ♡

.

C har vært til 15 mnd kontroll og hun er som antatt Helt perfekt !♡ mål vekt alt alt alt er skrått som det skal være og jeg er stolt av lille tullemor.

Det er stas og stadig få skryt og kommentarer enten vi er til kontroll , på kafe eller bare i mat butikken.

Nå er det ikke lenge til august hvor det er barnehage oppstart og jeg er spent på hvordan det skal bli og overlate eller levere hun fra meg så mange timer pr dag.

Hun er søkt inn 80% “bare” noe som gjør at vi får lange helger sammen fremdeles. Det er viktig, syntes jeg og tilbringe så mye tid med barna som overhode mulig når de er små ♡ samtidig som det og være sosial med andre , spiller en stor rolle. Spennende blir det uansett !

Både stolt og spent mamma her i dag

Jeg håper dere har en fin start på sommeren og husk og lag en fin dag i morgen til tross for skyene og regn.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg