Dagens

Reklame | Luxplus

I dag hentet jeg Constanse tidlig for å reise hjem og hvile før hakkebakke skogen forestillingen.
Jeg var kjempe spent og vi syntes det var stas da vi var i dyreparken, men denne gangen ble jeg desverre skuffet.

Jeg vet ikke om det var pga skuespillet eller hva det var for noe galt, men det var ikke som forventet desverre. Jeg legger med et bilde fra det siste samarbeid i ig.  Besøk @se_helene For fler bilder.
jeg ville aldri reklamert for produkter jeg ikke gikk god for og jeg sier det ikke for og være slem, men dere

meld dere inn dere også og se hvor mye dere kan spare på og være medlem hos Luxplus 🌸

link til siden her

nå hiver meg i seng for og se serie🙈

hilsen trøtt mamma

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg