MADE IN NORWAY

EN LITEN TING..

Vi normenn er eksperter på og sette oss selv høyt og gjerne over andre, vi tenker det beste om oss selv, men tar oss gjerne ikke tid til og lytte til eller se andre, oppi vårt eget.

Hvorfor har det seg sånn at de eldste menneskene lever best i India?

Jeg tror på riktig kosthold. Rett og slett

Jeg prøver så godt jeg kan og meditere og spise Sundt for og holde meg frisk og fri for sykdom

Se TikTok profilen for mat videoen jeg la ut i dag.. Masse godt tilbehør som både gjør og smaker godt!

Tiktok : @sehelene

Beste av alt er at om du dekker til maten kan den ligge og du har til både lunsj og middag

Egenskaper til mais

Mais har lavt fettinnhold og er en kilde til folat, kalium og fosfor. Mais har også et høyt innhold av kostfiber. Folat bidrar til å redusere tretthet og utmattelse, mens kalium bidrar til å opprettholde normalt blodtrykk. Kostfiber er gunstig for fordøyelsen.

 

Uansett hva slags grønnsaker du velger og putte i woken er det viktig at du tilfører rikelig med olje og da Oliven olje som er det sunneste alternativet, stek heller på svak varme over lengere tid og la det ligge og kose seg en stund før du nyter det.

 

#laossspisesundt #stayhealthy

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg