DE SISTE DAGENE

Reklame | Footway

Endelig er varmere dager 🌞

New in fra Adidas, lignende får du HER

Det er moro og handle sko til lille c da de ser søte ut uansett.

Vi tok turen til Skien og hjem igjen og fikk med oss disse.

 

Ellers har jeg blåst opp bassenget i hagen og jeg kan ikke vente til det blir tatt i bruk. På hjemme fronten har jeg hivd meg med på trenden om og Gro hjemmelaget frukt og grønt. Hva er vell bedre?

Frø til chillie og tomat er kjøpt inn så det blir  spennende og se hvordan de gror seg til.

 

For tiden bruker jeg dagene til plantene mine hjemme, bilder og sammarbeid vi har fått, både c og jeg.

C har begynt å slippe seg, og går noen meter på egenhånd, jeg er så stolt!

 

Håper dere har det fint, denne corona tiden.

 

 

11 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg