DENNE MORGENEN ER DEN FINESTE

Jeg har gått lenge og ventet på snø og i går begynte det endelig og komme ♡  I dag tidlig spiste vi frokost og vi kledde på oss som om vi aldri har vært ute før. Tok med meg c og vi fikk endeliiig testet akebrettet hun fikk til jul.

Det var gøy ♡

Og når vi kom hjem igjen fikk jeg oppleve det jeg har drømt om siden jeg ble gravid .. Jeg har selv alltid vært veldig glad i dyr og tenkt at constanse skal vokse opp med dyr rundt seg..

Er hun grei med dyr tenker jeg nesten halve barneoppdragelsen er gjort :p og jeg setter meg på sofaen og ser dette * bildet* gråter en tåre og tenker på hvor ufattelig heldig jeg er som har så fine veser rundt meg ♡ Jeg elsker dere over alt på denne jord ♡

I dag skal vi på biblioteket med tante og søskenbarn og så skal vi ut og handle noen praktiske ting til leiligheten.. bilder kommer .. Jeg er super stolt av og ha fått hengt opp ny TV også woopwooopp  ☆

● mamma klarer alt ●

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg