Des om dreper engler

♥jeg skal forsøke og holde meg innen for vanlig forstand når jeg forklarer det her. det er fordi det er virktig at “folk flest” får det med seg uten å være plaget av overnaturlige forklaringer, lys eller energi. om ofte brukes som unnskyldning for å unngå nærhet med selvet.

la oss si engeler er helt vanlige mennesker som bærer lys, å igjen la oss si at lys er positiv energi.  positiv energi er energi som går over

Hvilestoffskiftet er det samme som basalstoffskiftet, det vil si kroppens energiomsetningen under faste og i fullstendig hvile.

Basalstoffskiftet er energiomsetningen under faste og i fullstendig hvile. Basalstoffskiftet representerer den energien som kreves for å holde livsfunksjonene ved like (kretsløprespirasjon). Det kan måles ved at man måler forbruk av oksygen i hviletilstand.

mange mener og tror fullstendig på ernæring som eneste energi kilde, om så håper jeg de/du ser hvor viktig med riktig mat.  nå snakker jeg ikke om sukker godteri eller leskedrikk for  kort varing energi økning. dette er farlig. å har vist seg gjennom lange tider nå å virke mot sin hensikt.

derimot er jeg noe enig i at mat,krydder å urter kan ha meget god innvirkning på energi nivåets øknings prosess. stabil økning mens kropp og sinn holdes i balanse er første prioritet for et godt resultat slik at du blir fornøyd å får en fortåelse av selve prosessen. vil gi deg bedre innsikt og kontroll.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

når et menneske er i mangel av energi som som det heter, altså positiv energi som kan beskrives som lys ser vi det tydelig på hud, hårvekst og livsglede. rett og slett livsglede eller lyst minskes ved oppbrukt energi.

som skrevet over måler du den naturlige mengden energi i kroppen best ved fast, ved faste skal du heller ikke være u tenksom når du begynner å tilvende kroppen diverse mat / drikke produkter igjen.

kroppen kan gå inn i en tilsand av sjokk hvor du merker du omstilles til noe som ikke matcher den Naturlige tilstanden du nettopp var i under faste.

jeg ønsker ikke å henge  ut produkter direkte men jeg tror ¨å håper vi alle ser forkjell på produkter som er tilsatt usunnheter. fabrikk lagde poteter vil aldri være det samme som de du har dyrket selv. ferdig  snakket !!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

jeg havnet på sykehus etter faste i ca 5 dager, jeg ble bedt med ut på byen å valgte å dra, det er så farlig så farlig dere å ikke ha kontroll over sin egen bevisst het under peioder hvor forandring foregår. dette er din tid hvod du skal være med på endringen, å selv stå for ønske om forranding\

med dette i bakhånd står du sterkere i deg selv å har helelr ingen å  legge skyld på fror egen tilværelse.  når det er sakt er du også annsvaring for endringen som sker å tiden etterpå-. dette er ditt liv, ikke mitt!”

Repekter deg selv.

 

 

 

 

jeg ser så mange som er dissconected fra sinn og kropp. så noe må være alvorlig galt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg