Det er deres feil.

Det er deres feil

Dere vet de, de folkene, de folkene som driter på gammle kunster. De som hever seg i materialistisk verdi. De som belærer utifra hva de har lest å står med enerett om hva som er best.
uten kjennskap til eget, Uten kjennskap i blinde, uten kjennskap til sinnet. Har de alt de skal vinne.

det er de som har skyld i at jeg og selv du ikke får tilgang til livets goder og nuet. Det er som vil heves mens du hår forgjeves.

Vi tror vi er kommet til toppen i alt, vi ser ikke selv at menneske har falt. Vi ifører kroppen de farligste ting i håp og i tro om at alt går seg til. Vi er bare mennesker, vi går også vill.

Så lukker vi øynene å sinnet der med. Kan ingen i verden fortelle deg det?? At du om ikke våkner å snur om ditt tak, vil generasjoner som kommer ligge langt langt bak.

Det faller i smak hos den ene og andre sp tredje mann kommer, og lar selvet forfalne. Jeg gjør som de andre, jeg gjør som ble bedt, jeg gjør jo alt riktig, da det kjennes så lett.

Da mister du standen,  din sanne jeg er.
Forstanden forsvinner, men de har deg nær.
Du kjenner deg best i din venns lånte klær.

jeg gjør jo alt riktig jeg gjør som vet jeg. Det er derfor de fjernet det første alfabet.

så når samfunnet våkner til endenes dag å du ikke kjenner ditt eget velbehag. Så Merk mine ord da du burde ha sett. At bak alt dette maset. så kunne du ledd.

Ha en fin kveld fine 🌸

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg