Det finnes en kjærlighet

Det finnes en kjærlighet, større enn noen.
en kjærlighet ingen kan ta fra deg.
verken redsler eller trusler kan fjerne den fra deg
Selv om du blir mentalisert, stjålet fra deg.
der lyset er størst, der lyset var først.den motsatte kjærlighet slukker den tørst,  Og motsatt av alt er sv den som har falt. for menneskets verdi, hva mer kan jeg si!

det er alltid der , uten frykt er du nær. Men våg deg ditt hen, den fører deg hjem. Du har alltid en venn i deg selv, våres hjem

-aldri gi opp-

der finnes ei trusler å tvang og beskjed, der er vi alle mennesker i fred og i sted. Der finnes ikke trusler om dommens dag, men kjennskap til ditt barns vell behag

-det skal være moro-

så om du er lurt eller spådd eller spurt, vil jeg spørre deg om du igjen hadde turt. Å rive deg selv, da du vet hvem jeg er. I allefall vil jeg aldri lenger komme deg nær .
-du blir forstått- Nokk er nokk –  ☺️

her morer vi oss både du jeg og han, som i Bibelen sa at av lam er du ja. Denne gangen vil du se det går bra.

barnet i deg er barnet i meg det eneste sanne lys på din vei. Det finnes bare en av meg.

så kjennes det feil, riv forkle av deg å gjør etter ditt, så ikke kroppen blir slitt. Ja først kommer kroppen, nei! Først er ditt sinn. Det er jo bestevennen din.

så se deg tilbake, å husker du deg. Som ikke kjente frykt eller pålagt ubehag. Da er du i deg å du kjenner den vei som er ment for alle sammen, både gud, du og jeg.  Jeg er glad i deg ☺️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg