DET FØRSTE OVERNATTINGS BESØKET

C skal i natt sove borte for første gang, og mor er stessset samtidig som jeg er 100% sikker på at hun vil kose seg hos besteforeldre.
Jeg har pakket ned alt jeg kommer på og vell så det, og skrevet en liste på hvordan vi gjør det hjemme.
Jeg vil at dette skal gå så fint som mulig og at det blir muligheter for overnatting en annen gang også
Det er helt sikkert noe jeg kan finne på for meg selv i dag, hehe.. 🤦‍♀️
Tanken har lenge vært og legge meg i badekaret.. Se serier og sove leenge i morgen, og det håper jeg jeg får til om jeg ikke blir gående og rydde hele dagen 🤣
Uansett er det spennende.
I går kjøpte vi noen nye plagg til c og jeg er positivt overrasket over kvaliteten fra
name IT.
Vi fikk med en advents bok da vi handlet der forresten, så ta dere en tur innom hvis dere er i nærheten 🙂
Link til siden dems får du HER
2 gensere
1 strømpebukse
2 pr sokker
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg