Du er bra nokk

Hvile.
hvile hvile

mer enn du har tid til, er det beste rådet jeg kan komme med om du føler deg ubekvem med hvem du er.
Jeg la ut et bilde i storyen på ig her for litt siden som hadde bilde av to kjendiser fra før de ble kjent å fra nåtiden. De er ikke til å kjenne igjen.
under bildet sto det skrevet at ingen er stygge,bare fattige.

Først elsket jeg bilde å så humoren i det. Men så når jeg tenker meg om er det jo helt rart å skulle si en stygg om en ikke er operert etter en mal.

Jaget mange av oss går med, ikke bare jenter men gutter også. Det er uutholdelig for oss alle.
Dere kjenner reglen ?

Se sånn ut, ha det håret, kle seg i siste mote, gjøre det bra på skolen og til og med enhver tid prøve å  tilpasse seg etter venners/bekjente, for aksept.

Det er utrolig slitsomt å du mister din naturlige sjarm i forsøket på perfeksjonisme.
som forresten ikke finnes. Men ok

Du Må Må Må godta deg selv, uten å være avhengig av andres mening om deg.
for en skam å gi alt av seg selv til en person eller et utseende som ikke imøtekommer de hverdagslige gjøremålene. Plutselig sitter du der som 10 år eldre og lurer på hvorfor du brukte så mye tid på å tilfredsstille andre enn deg selv. ( jeg vet )

jeg har et stort Stort ønske om at unge mennesker skal trives i eget skinn. Det er forresten bare slik du kan møte din rette sjelevenn. For med masken på vil han/hun misforstå.

Vit det vell.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg