EGENVEKT I TRENING OG EN LITEN HEMMELIGHET OM PROTEINPULVER

Reklame | SPORTTEMA

Jeg lovet og skrive et inlegg om hvaslags hjelpemidler jeg bruker for Hjemmetreningen og jeg har funnet frem lik til dere så dere selv kan komme i gang med SOMMERKROPPEN 2020

Det er faktisk ikke så mye du trenger, og best av alt er om du bruker mye egenvekt i Hjemmetreningen.

 

Ingenting slår kroppsvekten din! Du kan like gjerne lære deg navnet med én gang, Body Weight Training, for akkurat nå er dette det heteste hete. I treningsverdenen snakker man om intet mindre enn en revolusjon, for den nye treningsformen har fullstendig forandret vår måte å gjøre styrkeøvelser på.

 

Jeg liker ikke bruke apparater i studio fordi du låser kroppen i en stilling som igjen gjør at du låser musklene, og får ikke trent balanse eller variasjon, du kan se på det slik.

Enten og gå på asfalt, eller en tur i skogen i ujevnt terreng.

Det er bedre for kroppen om du tar en tur i Skogen.

Derfor trener jeg kun med løs vekter og egenvekt, hjemme.

 det jeg bruker er

Strikk        HER

Manual    HER

Ball           HER

Matte        HER

Proteinpulver kjøper jeg helst i Sverige , boksene blir alltid blandet ut da de kommer over grensen til Norge for salg , dette er pga lover og regler vi har i landet.

Tyskalnd- Sverige- Norge

 

dette er serriøst alt du trenger for hjemme treningen, kansje også  et par gode sko for og komme deg ut i naturen

GOD TRENING

Resten av bloggen min finner du forresten HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg