EGMONT UNDERHOLDNING

Reklame | Egmont undeholdning

Min søte c og jeg kom hjem til en overraskelse i posten fra Egmont underholdning og lille kunne ikke vært mer fornøyd med pakken

Mamma hjertet gleder seg over og kunne lese for lille og vi har stor glede av det på kveldsiden av dagen.

Både puslespill og Bøkene vi fikk var midt i blinken

Puslespill er fra nrk super barneprogrammet ‘Brillebjørn’.Til dere som har barn selv har helt sikkert sett han der også♡

Puslespillet er i treverk og det er store biter som gjør det lettere for de minste og pusle

Bøkene vi fikk var

  • Broren min er et beist
  • Min besta er en ninja

Tilogmed jeg som mamma gleder meg over og lese tekst og se flotte bilder som ilustrerer godt i begge bøkene

C følger godt med og syntes det er morsomt og peke på bildene

Bøkene er morsome og underholdende hele veien

Terningkast 6

Lettlest og fine bøker som anbefales på det sterkeste ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg