EVENTYRFABRIKKEN ♡

Reklame | FOOTWAY

Både i natt og i dag til morgen var c feber fri og vi var lei av og sitte hjemme , så jeg bestemte at vi skulle ta en tur til eventyrfabrikken i skien.

Jeg har gledet meg siden jeg gikk gravid til og kunne dra på sånne plasser med jenta mi.

Hun er Litt liten enda men vi er en opplevelse rikere, Det er forresten områder der inne tilegnet barn i hennes alder

Min veninne er helt rå på disse automatene du skal plukke opp leker og bamser med sånn klo..og  hun plukket opp en etter en.

Nesten flaut og dra hjem med så mange premier  7 av 10 gikk liksom

jeg klarer de aldri selv ,  så hun må leies inn til handelsstevnet og div andre konkurranser i fremtiden

Takk for ball og bamse ♡

Skoene til c finner du forresten HER

Nå på SALG !!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg