Fordypnings prosjekt

Min Mille himmel Hva er det jeg begir meg ut på nå?
Vi fikk i oppgave på skolen om og velge et valgfritt tema og fordype oss i. Oppgaven skal leveres etter jul. Det vil si vi har ganske god tid på oss men at de derimot krever en gjennomført god levering.

jeg velger å levere oppgaven skriftlig.

jeg har sitti og sjonglert mellom to tre temaer men har landet på at oppgaven skal handle om Menneskets sjel. Et tema som er så stort, virker spennende og skulle fordype meg i.

vi skal skrive syv sider i hoved delen så oppgaven er ekstremt lang iforhold til andre innleveringer jeg har hatt.

jeg vil prøve og ikke blande inn menneskets syn på sjel som følger av religion og tro men gjøre det spiselig for folk flest og forstå

om noen av dere, mine kjære lesere har noe og komme med rundt temaet så ikke nøl med og fortelle meg deres synspunkter her eller i pm i Instagram, alle tips og råd taes hjertelig imot.

Instagram: se_helene

wish me luck 🙈

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg