Forrige ukes spørsmålsrunde

Jeg beklager så mye, for at jeg ikke har skrevet spørsmålsrunden før nå, men jeg har rett å slett ikke hatt tid. Men her kommer den

Hvor lenge har du igjen av skolen å hva studerer du ?
jeg skal gå ut dette året også har jeg ett år igjen. Jeg tar opp videregående fagene nå for å studere videre etterpå, hvor lenge jeg har igjen med studie generelt er jeg faktisk noe usikker på.

Har du silikon 

hehe nei absolutt ikke. Jeg tror jeg har de minste puppene som finnes skal jeg være ærlig 🙈

hvor mye tjener du på bloggen? 

helt ærlig så tjener jeg veldig lite/ ingenting . Jeg får produktene jeg reklamerer for..

du er en flink blogger, hvor er du fra ?

jeg er født i Porsgrunn, en liten by mellom Oslo og Kristiansand.

tør du gå barbent i snøen ? 

haha så morsomt spørsmål, ja jeg

hvor liker du å spise i Grenland, hva bestiller du ?

jeg spiser som regel på Kafe Osebro, eller på strøm i Skien, på osebro spiser jeg becks biff med fløtegratinerte poteter og på strøm er jeg veldig glad i kremet fiskesuppe 👏🏻
begge menyene har gode menyer bare så det er sagt, men dette er favorittene

Hvor går vinterferien til Constanse og deg ?

Ærlig så blir vi værende hjemme tror jeg, vi skal på dagsturer bare, selvom jeg helst skulle vært på fjellet var rommene utsolgt desverre. Men vi skal i badeparken og finner vell en plass og ake selvom.

håper dere har Hatt en fin uke så langt dere fineste ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg