GÅ TUR TIL SKIEN 🐕

Reklame | ZOOPLUS

I dag sto vi opp 07. 00, spise frokost og gjorde oss klare til gåtur.

Max var med og jeg kjenner vi hadde godt av det. Både c meg selv og Max.

Jeg hadde avtale med ny huseier kl 09.00 i byen så vi tokk det som en tur.

Alt er nå i orden og vi drar til hjembyen iløpet av måneden. Før jeg setter i gang med barnehage søknad og ettervært bursdagsfeiring for c

Jeg bodde for noen år siden hos min tante og gikk mange turer der vi var i dag, men denne gangen var jenta mi og max med.

Det ble en veldig fin tur, og det kjentes meste ut som vår.

Vi hadde med oss hundegodt til trening og boller og div annet godt til oss andre.

Det blir deilig og flytte til en plass som er mer egent for tur og også med barnehager i nærheten.

Max har allerede tygget på båndet vi fikk i gave og jeg leter etter hundeutstyr på nett., og de har mye fint

HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg