For et opplegg

For et opplegg.. nå er jeg på vei hjem fra skolen, eller for og hente lillegull i barnehagen. Men jeg følte jeg måtte nødt og fortelle noe om hvor fult hodet mitt føles om dagen, med alt fra middagsplanlegging til nynorsk eksamen. Altså nynorsk dere.. wtf !?

Det som er da , er at jeg kan ikke gå ut med dårlige karakterer fra skolen. Og det nytter ikke og gi blaffen. Bare i norsk kan man få seks karakterer ved avslutningen av året og jeg må omtrent bare ha 6.

Pr idag skriver jeg bok, er student, alenemor og blogger enda går mest av tiden min til instagram når det gjelder plattformer 🤣

Følg meg på ig @se_helene for daglige oppdateringer

Ps: Til helgen tar jeg med meg jenta mi til oslo for å slappe av og shoppe også legger vi barnehage og skole på hylla noen dager for og bo på hotell ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg