HEST ER BEST

 

Constanse har sitti på hesteryggen, og jeg er stoltere enn noen gang.

Det er stort for meg i og med min egen interesse for og ri. Jeg gav opp drømmen selv men ønsker mer enn alt for henne at hun skal ha muligheten,  om ønsket er der.

Noe det virker som. Det er ikke mange på 1.5 år som har gjort det før henne så tiden får vise hva hun selv vil gjøre med det.. det var bittelitt skummelt helt til hesten begynte og gå, da gikk alt greit og hun smilte og lo.

Etter jeg solgte hesten min I 2010 har jeg stadig drømt om og dra i stallen igjen, men det er ikke blitt noe av, før constanse kom til verden ♡

Jeg vil stille opp og legge til rette, etter beste evne  uansett hva du måtte velge og gjøre i fremtiden.

Hest er best 🐴

Fler bilder finner du i feeden i ig @se_helene

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg