Hjelp det er Høstferie

Jeg må bare helt nødt til og høre dere mening rundt dette med og ha barna i barnehagen i høstferien.
Jeg går jo på skole selv og har derfor høstferie etter skoleåret sin plan. I barnehagen har barnet også krav på så og så mange uker fri i året. denne høstferien tenkte jeg, jeg skulle ha lille gull hjemme med meg, men jeg kjenner at jeg ikke får til og holde aktiviteten oppe slik de gjør i barnehagen og jeg merker det på Constanse, at hun har mye energi når hun ikke er i barnehagen,

jeg tenker som så at jeg skal levere henne der i morgen og torsdag også, så tar hun fri fredag slik at vi får en lang helg her hjemme. Hva tenker dere som har barn selv om og levere barna i barnehagen tiltros for ferie ?
klem tankefull førstegangsmor 💕

1 kommentar
    1. Erfart at barna trenger den aktiviteten. Og du trenger den fritiden. Min er ikke i barnehagen enda og frem til han er nærmere to år. Vet det vil kreve mye. Men må være ærlig å si at jeg gleder meg til at min skal i barnehagen for å få blåst seg litt ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg