Hjemme spa

I kveld gjør jeg klart for spa hjemme hos meg selv i morgen, Det er på tide at c og jeg bruker dagen hjemme til og kose oss.

Jeg har funnet frem litt forskjellig og husker godt jeg gikk på baby massasje kurs og tenkte og prøve og få til litt massasje, selvom lille ikke er så intr i og ligge rolig om dagen 🙈

Jeg selv har vært og satt på vipper i dag og tenkte at jeg ville skjemme bort C litt også.

Jeg har plukket klart løvetann blader som jeg også prøvde meg på tidligere i uken ( jeg laget te) se tidligere innlegg

Men denne gangen vil jeg prøve de forskjellige skjønnhets fordelene ved bruk av løvetann.. Dette gjelder meg selv og ikke for c

i kveld drikker jeg te av løvetann.

Jeg skrev i går jeg ville dele bilde av ringen jeg fikk i bursdags gave. En av mange flotte gaver til en voksen sjel som meg.

Men jeg  syntes ikke jeg får frem hvor fin den egentlig er *på bildet*

Jeg publiserer likevell da jeg vet fler av dere ble nyskjerrig

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg