Hjemmelaget hår sløyfer til barn

Ukens opp 

Jeg ble kontaktet av PD som er en lokalavis. Hun ville gjøre et intervju etter hun hadde fulgt med på Instagram og ville fremme arbeidet mitt med og lage en reportasje i avisen med folk i nærområdet som får det til. Jeg gleder meg. Det setter jeg stor pris på, at avisen ville skrive om. Vil såklart dele med dere hvordan det er gått når reportasjen kommer ut 🙂

Ooog jeg fikk 30/30 riktig på skoleprøve,  👏🏻

ukens ned

kan ikke si mer enn at folk som ikke holder avtaler syntes jeg skal la være og kontakte meg og stjele tiden til andre er ikke pent.

 

ukens crazy 

Dette året bestemte jeg meg for å lage egne sløyfer til juletreet. Det er mange fordeler med det og keg trengte faktisk en liten utfordring og hobby.
Mens jeg laget disse laget jeg noen «prøve» sløyfer som jeg tenkte Constanse kunne bruke i håret.
og resultatet ble faktisk ikke så galt, hva tenker dere ? 🎀
Si ifra om dere liker dem, og om det er noe dere selv kunne tenke dere og la barna deres bruke.
takker for svar



ukens gjøremål

Det var og finne ut hvilke oppgave jeg vil fordype meg i på skolen, men altså når jeg begynner og fordype meg i en ting, så får jeg så dilla på temaet at jeg nesten slukes. Jeg har funnet et eller to temaer.
Språkets makt eller den norske kultur.

Ukens tanke 

Det er blitt hvor åpenbart det blir snakket om av muslimer i andre land, hvordan de planlegger og ta over Europa med vennlighet. Det blir ikke vist på tv kanalene vi har. men til dere som har tv2 sumo, dere kan søke opp det muslimske brorskapet og se dokumentaren der.

ukens nyhet 

jeg kræsja. Serriøst. Det noe av det skumleste jeg har opplevd noen gang å jeg skal aldri lete etter noe  i bilen mens jeg kjører mer. Aldri aldri aldri ta øyene bort fra veien. Det kan være livsfarlig i stor fart.
Bilen er nå på verksted med det ser ut til at den ikke kommer på veien igjen.
Jeg fikk heldigvis leiebil og er på let etter ny.
takk til Gjensidige som stiller opp med god forsikrings avtale.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg