Hva gjør jeg nå ?

De siste dagene har jeg tenkt en del på bo situasjonen til Constanse og meg. Jeg har lyst til og kjøpe en leilighet som er barnevennlig og trivelig for henne og vokse opp i.
Og jeg er stolt av og kunne si at jeg om kort tid har mulighet til og kjøpe min første leilighet🤩
Det er viktig for meg at Constanse stiller med de samme utsiktene som andre barn, som har begge foreldrene tilstede. jeg gjør det jeg kan for og få det til best mulig

Greia er den at frem til neste sommer og enda et år til vil jeg studere i nabo byen vi bor i nå og det faller seg naturlig og kjøpe leilighet en plass i nærheten av her vi bor nå.. MEN når jeg er ferdig med det jeg studerer nå og skal gå videre på skole må jeg mest sannsynlig studere en annen plass og vi må flytte oss nærmere Oslo/Trondheim eller Bergen.
Så hva tenker dere er lurt og gjøre i min situasjon nå.

Alternativ 1: kjøpe leilighet her vi bor nå og leie den ut mens jeg studerer annen plass

alternativ 2: vente med og kjøpe Til jeg vet hvor jeg skal studere og kjøpe leilighet der?

Alternativ 3: ikke kjøpe i det hele tatt og vente til jeg er ferdig med studiene og vet hvor Vi skal bosette oss ?

Det er ikke så trist for Constanse og måtte flytte barnehage en gang før vi bestemmer oss ordentlig, tenker jeg..

jeg tenker det vil være tøffere og måtte bytte skole når hun først har startet. Derfor vil jeg studere ferdig slik at jeg er ferdig med det innen hun begynner på skolen. Slik at vi bosetter oss ordentlig før den tid.

det er mye for meg og tenke på, skal jeg være ærlig, så jeg trenger bare litt tips til hvordan dere ville løst situasjonen på best mulig måte ☺️☺️Please ?

3 kommentarer
    1. Kjøp kjøp kjøp- prisene i grenland er på vei opp så det synger etter. Lei ut og betal på lånet- verdens beste sparebøsse

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg