Hva skal dere i sommer ?

Å dere nå nærmer sommeren seg med storm skritt, du deilige vår er kommet for fullt å ingenting er vell bedre enn godt vær ☀️ Jeg er serriøst så happy for at dagene er lysere, lengere og varmere enn de har vært på mange måneder. Jeg har kjøpt inn litt nytt som jeg har vist i ig story fra Zalando. Constanse har vært hjemme fra barnehagen med meg noen dager å gud som vi har kost oss, vi har brukt mye tid sammen og det har jeg savnet siden jeg begynte på skolen. En ting jeg ikke skjønner er folk som leverer barna når de bruker hele dager hjemme selv. Altså en gang sv og til kan jeg forstå det. Men det å legge alt ansvar på kommunen slik at de står ansvarlig for å oppdra barna våre syntes jeg er helt feil. jeg må forresten komme meg til frisøren en tur 🙈 hvis ikke jeg skal beholde den naturlige fargen jeg har nå,..? Vææ  jeg vet ikke 🙃

vi har forresten begynt å planlegge sommerferien ooog jeg er spent på hva dere skal i sommer ☀️👏


 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg