Hva tenker du om vann ?

altså sånn helt serriøst så ønsker jeg og dele med mennesker fakta, fakta om helse, fakta om kroppen og fakta om naturens virking på kropp og psyke. det ER  så viktig og JEG VET det ikke går  ann og nekte for visse ting.. ( som det jeg skal dele med dere nå )  mennessker som benekter eller gjemmer seg i bortforklaringer å mener det er lurere enn og ta til seg ny visdom MÅ skjerpe seg, sette seg tilbake og faktisk ta til seg ny lærdom.

jeg sier dette etter et møte med en person jeg snakket med tidligere i dag hvor hun fulgte med meg halve samtalen men plutselig snudde i agresjon i det hun prøvde og beskytte det “trygge” gamle kjente mønsteret Hun kjenner best. som da tydelig er hennes trygge plass..Hun ville ikke ta til seg ny informSJON,,  OG DA TENKER JEG, ..HVORDAN SKAL MAN DELE NOE NYTT NÅR PEERSONER IKKE VIL, KAN ELLER ØNSKER OG TA TIL SEG NY INFO ?

så jeg ber dere nå pust noen ganger før dere leser…

VANN

vann er kroppens drivstoff sammen med energi. alle indre organer består av mye vann sammen med selve kroppen som består av ca 80% vann..

når det er sagt er det gjort forsøk rundt vann og hvordan vann reagerer på forkjellige energier..

se video Vannet forandres

så om en person tenker positive tanker mens hun/han holder i glasset vil molekylene være sterkere og dermed styrke  kroppen vår.

om persoen tenker depresive </ negative tanker vil molekylene i vannet åpnes og slippe ut gasser som ikke er bra for kroppen ..

når dette er sagt så tenker jo jeg ,.. når vi består av såpass mye vann.. er det ikke da uhyre viktig og tenke possitive tanker om oss selv, og dele possitve ord med medmennesker og generelt være lykkeligere enn det mange av oss er ? JO selvfølgelig ..

Så tenk possitive tanker neste gang du fyller deg et glass med vann

3 kommentarer
    1. Hvorfor har du slettet de siste innleggene dine? Du har også skrevet at du er på psyk, på den værste avdelingen.. 19! Hva skjer med deg, rabla det helt for deg etter du var i koma?

    2. Sei meg, hvilke skadelige gasser slippe vann ut? Er det dihydrogenoksid? Hvordan oppstår disse gassene? Økes temperaturen på vannet av følelser slik at hydrogenbåndene mellom vannmolekylene brytes og det dannes gasser? Har noen målt disse gassutslippene? Har du en kilde foruten en youtube video som ser ut som den er laget av en 6 klassing? Dette er det som kalles pseudo-vitenskap AKA konspirasjonsteorier forkledd som vitenskap. Tror du vil dra nytte av å gå tilbake til skolebenken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg