hvor lenge kan man late som ?

God søndag til dere alle sammen. Jeg beklager at jeg ikke har skrevet på en stund, men nå kjenner  jeg at jeg bare trenger å tømme meg. så her kommer det.

Siste uken har Constanse slitt med munnsår, som ble antatt til og være brennkopper men som ikke sprer seg slik de gjør. så personlig er jeg  usikker. Vi har til tross for dette holdt henne hjemme en ukes tid og derfor har jeg hatt  lite tid til soMe. På toppen av dette hadde vi et og det har seg sånn at c ( constanse ) hoppet fra bordet ( stuebordet ).  først en gang, og så en gang til ..  andre gangen hun hoppet fulgte jeg ikke med å vi skallet hode mot hode og albuen hennes traff meg rett i brystet.  Slik at jeg har brukket et av mine ribben. så… Uten å kunne løfte for mye og med barna hjemme fra barnehagen har jeg hatt mer enn nokk og gjøre. Men bare når det er sagt da så føler jeg så på at en veninne jeg har vært med tidligere på skolen  virker falsk om jeg kan si det sånn, hun snakket masse stygt om ei annen som går der.. .så plutselig ditcher hun alt for og være med samme jenta. Haha hvis du skjønner? jeg vet ikke jeg altså.. jeg gidder snart ikke bry meg mer, men liksom ikke kom til meg å snakk usant å stygt om den jenta når du ikke for det første kan stå for det du sier, å spessielt når du snur ryggen til meg i tillegg, jeg gidder ikke mer.

Omtrent alltid hvis jeg spør om noe også så er svaret nei, og hva slags venn er egentlig det?

Anyway.. jeg har noen gode kompiser som jeg har hatt fra tidllilgere som har hjulpet meg denne perioden med sykt barn og ribben brudd selv. Det har vært tøft men nå bedrer det seg.’

vi har gjemt påskeegg og pyntet litt selv om formen ikke har vært helt der.

God søndag til dere alle sammen. Jeg beklager at jeg ikke har skrevet på en stund, men nå kjenner  jeg at jeg bare trenger å tømme meg. så her kommer det.

Siste uken har Constanse slitt med munnsår, som ble antatt til og være brennkopper men som ikke sprer seg slik de gjør. så personlig er jeg  usikker. Vi har til tross for dette holdt henne hjemme en ukes tid og derfor har jeg hatt  lite tid til soMe. På toppen av dette hadde vi et og det har seg sånn at c ( constanse ) hoppet fra bordet ( stuebordet ).  først en gang, og så en gang til ..  andre gangen hun hoppet fulgte jeg ikke med å vi skallet hode mot hode og albuen hennes traff meg rett i brystet.  Slik at jeg har brukket et av mine ribben. så… Uten å kunne løfte for mye og med barna hjemme fra barnehagen har jeg hatt mer enn nokk og gjøre. Men bare når det er sagt da så føler jeg så på at en veninne jeg har vært med tidligere på skolen  virker falsk om jeg kan si det sånn, hun snakket masse stygt om ei annen som går der.. .så plutselig ditcher hun alt for og være med samme jenta. Haha hvis du skjønner? jeg vet ikke jeg altså.. jeg gidder snart ikke bry meg mer, men liksom ikke kom til meg å snakk usant å stygt om den jenta når du ikke for det første kan stå for det du sier, å spessielt når du snur ryggen til meg i tillegg, jeg gidder ikke mer.

Omtrent alltid hvis jeg spør om noe også så er svaret nei, og hva slags venn er egentlig det?

Anyway.. jeg har noen gode kompiser som jeg har hatt fra tidllilgere som har hjulpet meg denne perioden med sykt barn og ribben brudd selv. Det har vært tøft men nå bedrer det seg.’

Håper dere har en fin feiring, men serriøst så trengte jeg å lette litt på trykket nå altså.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg