IKKE ET REKLAME INNLEGG

Omg som tiden flyr.. jeg har blogget i litt over 1 år nå og det blir bare morsommere og morsommere for hver måned som går ♡

Og takk til fine dere som er inne og leser bloggen min.

Ang samarbeid får jeg ofte spørsmål som: gjør du dette kun for og kunne gi en rabattkode eller tjemer du ikke penger på det ?

Jeg er syntes bare det er moro og kunne gi følgerene mine en rabattkode, enten det gjelder barneklær, utstyr eller produkter jeg selv reklamerer for ..og om det er betalte oppdrag eller om vi får produkter tilsendt er ikke aktuelt for meg og snakke høyt om, det er ikke en buisness jeg lever av, men noe jeg syntes er kjempe gøy og gjøre.

I dag er det 17mai og jeg må vise dere noen bilder fra dagen ♡ lille har spist pølser og kake og det ble tidlig kvelden her , jeg kjenner meg trøtt selv og kl er 20.00 haha

Toget i porsgrunn gikk ikke som normalt, men det ble arrangert et båt tog vi fikk med oss, før vi avsluett dagen hos hennes tante.

Ellers har jeg begynnt hos kiropraktor og jeg skal tilbake i morgen. Sist jeg var der knakk han opp i nakken og det er desisert det drøyeste jeg har gjort for bedre helse♡

I morgen skal jeg legg nye vipper hos Porsgrunn klinikken og det er på tide og bytte de ut

I og med at det ikke skulle være et reklame innlegg i dag , legger jeg ut litt rabattkoder og skryt av klinikken i morgen ♡ flinke Sara

Følg @se_helene på instagram for daglige oppdateringer

Jeg håper dere har hatt en fin feiring til tross situasjonen vi alle er i.

Ha en fin kveld vakre.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg