INNEDAGER og rabattkode til GLOSSYBOX

Ahh.. Jeg er så happy, det var på tide og få bestilt på nytt jeg mottok tidligere goddieboxer hver mnd og var kjempe fornøyd med og slippe og dra ut, som alene mor var det spessielt deilig og kunne få godsakene i posten.

Denne gangen har jeg bestilt glossybox det kn du også og få 30% rabatt, jeg brukte denne koden: 30CUPOGB

Fra og med i dag holder jeg meg hjemme med c, jeg har avlyst møter og heller tatt den over tlf. Det var også hun i andre enden enig i var best nå.. Jeg var ikke redd,men skal være ærlig og si jeg ikke syntes dette viruset er noe særlig likevell.. Min venninne begynte for 2 måneder siden og kjøpe munnbind OL, jeg tenkte da det ikke var nødvendig men angrer meg litt.. Vi har bra med mat og antibakk hjemme så nå blir vi her,eller evt besøker kun familie.

Jeg vil prøve og gjøre dette koselig for c selvom vi ikke kan ut, og lager til søndager hjemme og finner på aktiviteter her.

Noen tips til kjipe innedager for store og små?

Følg meg på

Instagram : sheleness

Hjemmeside : sehelene.com

Snapp : shelene6

Tiktok @sehelene

Snappen burde jeg endret navn på, jeg laget den for sikkert 13 år siden 🤣Med en gang snap kom. Vet jeg.. Skikkelig teit 🤦‍♀️🤦‍♀️

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg