JEG BLIR SÅ FORBANNA!! SÅNN SKAL DET VELL IKKE VÆRE ?

SERRIØST  for det første ,Prøv og ikke misforstå meg når jeg sier dette.

Men jeg kan ikke annet enn og bli irritert.

Jeg hadde barnevakt noen uker tilbake og dro med noen veninner på byen.

Og jeg får det faktisk ikke ut av hodet hva som skjedde i taxien på vei hjem .

 

Jeg satt på med en bekjent som skulle samme veien og vi delte taxien..

Da vi satte oss inn spiller han yndlingssangen min til whitney hougsten og jeg fikk lyst til og synge .. Jeg synger lavt før han skrur ned for og snakke med han jeg fikk taxien med ..

Jeg skulle spørre sjåføren om noe, og fikk bare beskjed om og holde kjeft .. “vi guttene snakker her , sett deg tilbake ”

 

Jeg kjente jeg ble litt paff men var i godt humør og ga f@@@  …

Så skrudde han opp lyden igjen  ..og da sang jeg med ..

Det må da være greit når du betaler for taxi at kunden skal få lov til og åpne kjeften !?

 

Når han skrur ned musikken igjen , sier jeg med en morsom tone.. nå burde vi få 100 kr i avslag siden jeg sang så fint ..

Han snur seg og løfter hånden..

DU BUDRE BETALE MEG  100 kr ekstra som åpnet kjeften din !???  Så han videre og virker truende og ikke spesielt glad i kvinner ..

Det var en ekkel opplevelse for meg.

Spessielt da han jeg delte med, ikke tokk mitt parti

 

Jeg ba han sette meg av .. men han kjørte videre!

 

SERRIØST eller??

Han kommer fra et annet land og jeg vet ikke hva som er greit og ikke der, men jeg er oppvokst med likestilling og er du på jobb Har kunden alltid rett !?

Be faen ikke meg holde kjeft når jeg betaler for taxi !!!

 

SERRIØST….:@

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg