Jeg endres

Serriøst så har det skjedd noe med meg.
jeg har begynt og skrive til andre som lager storyes og blogger mm hvor flinke se de er og hvor gøy jeg syntes det er å følge de. For jeg følger de jo, men tidligere har jeg sitti og swipet og tenkt liksom jaja hun tror hun er så fin og sånt, men puff så skjedde det en endring i meg Selv.
disse jentene fortjener all skryt de kan få ( det gjør jeg også) bare så det er sakt! Det er mye jobb og livet ditt blir dedikert til å oppdatere de som ønsker.  Merk deg, DE som ønsker. Å følge dem, hver dag.
det er deling av privat liv, bilder, lange blogg innlegg, drømmer som deles og kopieres av andre, oppdrag for de som gjør det samt sene kvelder å alt livet har å tilby som skal gjøres ved siden av dette. Jeg skammer meg rett og slett over de som føler det er greit og slenge dritt hvor de putter deres negativitet på mennesker de selv velger å følge, utrolig !
jeg er stolt av dere og meg selv, hehe selv jeg ikke har vært med på noen mnd nå 😩

for en liten oppdatering dra sykehUs har jeg vært her i snart 8 uker nå,en av mine største bekymringer var at jeg ikke fikk møtt til skolen , men jeg får møte til eksamen i mai/juni likevell og er på jakt etter skolebøker slik at jeg kan lese meg opp herifra 👏🏻👏🏻👏🏻
Jeg mangler matte, engelsk og samfunnsfag før jeg skal søke årsstudium i filosofi til våren/sommeren

Det er super spennende 🙌🏻

sånn, haha da fikk jeg ut litt morgen frustrasjon og delt det som motiverer meg mest om dagen

Dere må ha en fin helg og en goood morgen ;*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg