Jeg fortsetter med samarbeid

Dere nå altså kunne jeg ikke vært mer happy, jeg er kanskje litt for ærlig rundt det her med samarbeid men det ser ut til at jeg får fortsette med de jeg har jobbet med siden før sommeren og jeg er super happy!
Hvis dere følger meg i ig viser jeg nye produkter i kveld 🌸 jeg gleder meg over muligheten jeg har fått med fineste Luxplus.

det er viktig for meg og være ærlig rundt det her for jeg har følt noen ganger i storyen at jeg ikke er ekte, hvis dere skjønner ? Og det syntes. Jeg har ikke følt meg vell, men jeg har stått på hele veien og jobbet meg bedre hver dag.
men en dag av gangen så klart

nå går jeg på skole ( voksen opplæring ) men jeg følger vanlig vg 3 og ser så mange flotte ungdom og føler meg kjempe gammel, så det at jeg kan jobbe med det jeg gjør på siden av skole er blitt min lille himmel 🌸

heldigvis for meg er det kjente som også går i klassen og vi er like gamle, så flaut er det ikke.

 

i kveld skal jeg ha telefon møte ang et samarbeid for Constanse og guuud som jeg er spent, håper dere krysser fingrene for oss der, og at det blir som jeg håper.

 

Til dere : ha en fin dag 🌸

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg