BOKEN JEG SKRIVER

Reklame | Egen bok

Dere mine fineste lesere.

Jeg tror det nesten ikke er sant, men jeg er såpass nære mål med boken at nå kan jeg si med sikkerhet at drømmen går i oppfyllelse. Det er så stort for meg og jeg danser hjemme i stuen i dag.

Jeg har skrevet i kansje to år, litt over og endelig begynner ting og ta form.

Jeg har pratet med forlag som kan hjelpe med publisering og også fagforeningen for litterære bøker som virket veldig positive.

Ikke viste jeg om alt som måtte ordnes av søknader og skjemaer rundt og publisere en bok. Jeg trodde jeg “bare” kunne skrive den ferdig og levere den inn.

Sånn er det ikke

Det har tatt meg år men også en god del tilrettelegging nå de siste månedene for og få dette til.  Det at foreningene og forlaget jeg snakket med nå nylig ble så positive gjorde meg enda støtter og fornøyd med hva jeg har gjort. JEG SITTER  med gåsehud og glede

For og ikke nevne hvor kry jeg blir om jeg i såfall bare”” kan hjelpe et individ med boken

Da er jobben min gjort og jeg hviler i det…

Grunnlaget for boken er nettopp tatt ut ifra eget liv med erfaringer og løsninger på det meste.

En typ selvhjelpsbok for alle og enhver. I parforhold eller ikke, ung eller gammel, Vi har alle en navel.

Diamanten vil publiseres på nyåret ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg