JEG HAR SÅ VONDT

Frustrasjon må ut:

 

Etter 1 år og 2 måneder oppsøker jeg endelig en massør for og prøve og finne ut hvorfor jeg har så sinnsyke smerter i lyske og knæ. Etter jeg fødte barn har jeg ikke klart og sitte med bena i Lotus stilling. Jeg har nesten ikke klart og sitte i det hele tatt,  pga smerter

Nå tenkte jeg i dag at dette går ikke gå sånn lenger og jeg trenger hjelp av noen som kan analysere problemet nøyere enn hva jeg klarer på egenhånd.

Damen jeg oppsøker gjør akupunktur og lymfe drenasje.  Noe jeg tenkte kunne hjelpe. Men nei ! Hun mente på at jeg har fått en låsning i bekken/ rygg som gir smerter i bena. Ellers en hyggelig dame, men jeg hadde virkelig troen på at hun kunne hjelpe meg!

Noe jeg syntes er spesielt er at når jeg har smerter i bena,  ligger problemer et annet sted i kroppen

alt henger liksom sammen

Jeg ble videresendt  til en kiropraktor som skal ta bilder og som evt kan knekke opp låsningen i ryggen.

det gjør så vondt.

Jeg håper virkelig han kan hjelpe. jeg fikk time førstkommende onsdag og får bite tennene sammen til da.

 

Litt skuffa siden jeg hadde forhåpninger til timen i dag men jeg gir meg ikke.

28 år i gammel kropp? Det gidder jeg bare ikke 😔

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg