JEG VIL JOBBE MED BLOGGEN ♡ FAST

Reklame | NAKD

Sjekk ut enda flere modelsfavoritter på salg hos nakd HER

1HER2HER3HER4HER5HER6HER

☆Nakd tilbyr også student rabatter ☆

 

Jeg ønsker og jobbe med dette

Jeg prøver og komme i kontakt med dem for og få en rabattkode slik at dere vil få enda fler prosenter hos nettbutikken… Det ER den beste butikken jeg har handlet fra på nett og er super fornøyd med alle varene .  Jeg har også vært flink i dag og sendt mail og cv for fler oppdrag , Sååå det er bare og ta kontakt med meg for mer info og en hyggelig prat *smisk *smisk*

Drømmen er og få et fast samarbeid og evt andre mindre oppdrag for og gjøre litt mer ut av bloggen en hva jeg har gjort til nå.

Jeg elsker jo og skrive samt og ta bilder og ikke minst med jenta mi

God kveld til dere ♡

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg